ဒီကေန႔ အိုင္တီေခတ္မွာ အင္တာနက္၊ အီးေမးလ္နဲ႔ မကင္းႏိုင္တာမို႔ အီးေမးလ္က်င့္၀တ္ေတြကို စုေဆာင္းေပးလိုက္ပါတယ္။
တိုတိုတုတ္တုတ္၊ ထိထိမိမိ၊ လိုရင္းတိုရွင္းေရးပါ။ မလိုအပ္ဘဲ ေ၀့၀ိုက္မေနမိပါေစနဲ႔။
ျပန္စာေရးရင္ တစ္ဖက္လူ သိခ်င္တာေတြကို အရင္ေျဖပါ။ က်န္သြားလို႔ ျပန္ေျဖရရင္ ႏွစ္ေယာက္စလံုး အလုပ္ရႈပ္တယ္။
စာလံုးေပါင္းသတ္ပံုနဲ႔ သဒၵါမွန္ဖို႔ ဂရုျပဳပါ။ ဖတ္တဲ့သူ နားမလည္ဘဲ သေဘာေပါက္မွားသြားရင္ ရွင္းရမယ့္ျပႆနာက ေတာ္ေတာ္ႀကီးသြားပါလိမ့္မယ္။
အီးေမးလ္ပို႔တယ္ဆိုတာက ကိုယ့္ဆီက ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ ျပန္စာလိုခ်င္လို႔ပါ။ ၂၄ နာရီအတြင္း ျပန္တာက အေကာင္းဆံုးပါပဲ။
မလိုအပ္တဲ့ဖိုင္ေတြကို Attach မလုပ္ပါနဲ႔။ ဖိုင္အႀကီးႀကီးေတြကို Attach လုပ္ရင္ စက္လည္းေႏွး၊ အေႏွာင့္အယွက္လည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဖိုင္ဆိုက္အႀကီးႀကီးေတြကို Zip လုပ္ၿပီးပို႔တာ အေကာင္းဆံုးပါပဲ။
ကြန္ပ်ဴတာေပၚဖတ္ရတာ စာရြက္ထက္ ပိုခက္တာေၾကာင့္ စာေရးရင္ နံပါတ္တပ္တာ၊ အပိုဒ္ခြဲ ေရးတာေတြက ကိုယ္ေရးထားတာကို နားလည္သေဘာေပါက္လြယ္ေစပါတယ္။
အကၡရာအႀကီး ( Capital Letter ) နဲ႔ လံုး၀ မေရးပါနဲ႔။ ေအာ္ေျပာေနတဲ့ပံု ေပါက္သြားတာေၾကာင့္ တစ္ဖက္လူ စိတ္ခုသြားႏိုင္ပါတယ္။
အီးေမးလ္မပို႔ခင္ ေနာက္ဆံုးတစ္ေခါက္ ျပန္ဖတ္ပါ။ အေတာ္မ်ားမ်ားက စာလံုးေပါင္းေတြ မွားလြန္းလို႔ပါ။
လူအားလံုးကို သိေစခ်င္တဲ့အခ်က္ေတြ တူေနမွ Reply All ကို လုပ္ပါ။
အဲ ... ေနာက္ဆံုး အေရးအႀကီးဆံုးက ျဖစ္ႏိုင္ရင္ အေရးႀကီး လွ်ဳိ႕၀ွက္ထားရမယ့္ ကိစၥေတြကို အီးေမးလ္ပို႔ၿပီး မေျပာၾကပါနဲ႔။
( ျမန္မာတိုင္းမ္မွ ေမဦးမိုးရဲ႕ “အီးေမးလ္ပို႔ရင္ . . .” ေဆာင္းပါးအား ျပန္လည္ေဖာ္ျပပါသည္။ )